sobota, 15 października 2016

1 - Nowosci internetowe

Siema! Tutaj Janko Wykowski. Zrealizowałem studia Uniwersytetu Wrocławskiego. Aktualnie mieszkam i pracuje w Ustce. Pracuję jako Elektryk i lubię swoją pracę.

Oprócz tego odrobinę czasu wkładam na kino. Moją pasją jest unihokej plus hokej na trawie i każdą wolną chwile poświęcam na to. Bardzo cenię sobie takie aspekty życia jak rodzina. Od urodzenia jestem wyrozumiały. Nienawidzę chciwości. Lubię czytać książki hobbistyczne . Możecie się ze mną nie zgodzić, ale uważam, że najlepsza książka to "Manhattan Transfer'', której autorem jest John Dos Passos. Lubię grać w gry ekonomiczne. Moja ulubiona gra to Ultima Underworld.

Lubię filmy a w szczególności horrory. Mój Top 1 filmów to Noc na Ziemi (1991). Polecam Ci go na dziś wieczór! Natomiast pewnie się zastanawiacie, kto jest moim faworytem z aktorów. Najlepszy aktor to Sigourney Weaver. Moje ulubione danie to dorsz.

Dziękuje za poświęcony czas.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz